1971 Chevrolet El Camino SS 454 cui ELADÓ
1971 Chevrolet El Camino SS 454 cui1971 Chevrolet El Camino SS 454 cui1971 Chevrolet El Camino SS 454 cui1971 Chevrolet El Camino SS 454 cui1971 Chevrolet El Camino SS 454 cui1971 Chevrolet El Camino SS 454 cui
Az El Camino eredete az 1930-as évekre vezethető vissza Ausztráliába. A Ford Ausztrália volt az első gyár aki ilyen autót készített 1934-ben. A cél az volt, hogy olyan járművet gyártsanak ami alkalmas volt a vasárnapi templomba járásra és a hétköznapokban is hasznát vegyék az állatok takarmányozásában. A hatalmas sikerre való tekintettel a Ford 1957-ben megjelent az Amerikai piacon a Rancheroval. Ezt a Chevrolet nem nézhette tétlenül és válaszul két évvel később kijött az El Caminoval. Már a megjelenés évében is 8000 darabbal többet adtak el, mint a Ford. Ez a siker töretlen volt végig az El Camino történetében, ami hozzájárult ahhoz, hogy nyolc évvel később fejezzék be a gyártást, mint a Ford. Ebbe a harmadik generációs El Caminoba építettek be először és utoljára a Chevrolet csúcsmotorját, a 454 SS-t, ami 450 lóerőt és 650Nm tudott és megkapta a TH400 turbo hydramatic már jól bevált váltót. A 1 mérföldes távot 13 másodperc alatt teljesítette végsebessége 169km/h volt. Ezzel történelmet csinált a platós teherautók között. Most újjáélesztettük ezt a történelmet ebben az autóban. Ez egy eredeti El Camino 454 SS amit teljesen felújítottunk, mind az állapotát mind a felszereltségét tekintve egy különleges autó. A felszereltség tekintetében nincs oka szégyenkezni van benne szervo kormány, tárcsa fék szervo rásegítéssel, tempomat, klíma, elektromos ablak és osztott ülések amihez 3 pontos biztonsági öv tartozik. Az autó szinte tökéletes gyári állapotban maradt fönt az eredeti motort is beleértve. A motorblokkot, ami kapott egy nagyobb főtengelyt és a váltót is teljesen felújítottuk, mint ahogy a differenciálművet is aminek érdekessége, hogy kapott egy sper difit. Az idő vasfoga csak a kasznin hagyott nyomot, főleg a platón volt rengeteg lakatos munka. Ez a teljes felújítás kompromisszumok nélkül lett elvégezve. Az autó gyárilag nem tartalmazta a gépháztetőbe épített Cool Induction szerkezetet, de a mi tökéletességre való törekvésünk miatt ez is beépítésre került. Így már minden extrát tartalmaz, amit a GM akkor tájt épített egy 71’-es SS El Caminóba. Az autó színét illetően sem mindennapi látvány. Az autót egyszer már felújította Dave Evans Oklahomában 1993-ban, amiről egy gondosan eldugott papír ragasztószalag tanúskodott, amit a szétszerelésnél találtunk meg. Ez az autó egy muscle car gyűjtő vagy szerető ember igazi ékköve lehet.

Tekintse meg képeinket a felújításról >>>